понедельник, 27 августа 2012 г.

модуль 3

Навчання у самому розпалі. З вибором тематичних та ключового питань проблем у мене не було завдяки спілкуванню з колегами.Чомусь вдалося заплутатись у плані вивчення теми. Можливо через те, що він дещо відрізняється від Плану проекту у базовій версії? А можливо через великий обсяг документів та інформауції. Треба уважно вивчити його пункти та з'ясувати, що з чого витікає і формулюється і в якій послідовності та чого так записується. Формулюючи основні питання проекту, ще раз впевнилась у тому, яка не проста це справа - справжній якісний проект..
У сьогоднішньому занятті найскладнішим було оцінювання. Можливо через те, що трішки плутаюсь у деяких речах. Це, сподіваюсь мені вдасться, опаную.
Проте мені вдалося ретельніше ознайомитися з навичками 21 століття. Але оцінювання таки забагато як на мене у цій версії.
Суттєву допомогу у роботі на тренінгу я отримала від ресурсів, найбільше від Довідника та сайту Intel Оцінювання проектів

Комментариев нет:

Отправить комментарий